27 Mart 2013 Çarşamba

PATATESLİ TAVUK BAGET





İyi akşamlar efendim. Tüm takipcilerimi sevgi ve saygı ile kucaklıyorum. Geçen haftaki performansıma karşılık bu hafta biraz yavaştan geliyorum :)). Malum işler güçler.
Sizlere lezzetli bir tavuk yemeği getirdim. Oldukça pratik. Siz pilavı pişirene kadar hazır. Akşama ne pişirsem diye düşünen hanımlara bir öneri.

MALZEMELER

1 PAKET TAVUK BAGET (YAKLAŞIK 750 GR - 1 KİLO KADAR)
5 ADET PATATES
3 ADET YEŞİL BİBER
3 ADET SOĞAN (ARPACIK SOĞAN VARSA DAHA GÜZEL OLUYOR)
1 YEMEK KAŞIĞI DOMATES SALÇASI
2 YEMEK KAŞIĞI SIVI YAĞ
1 SU BARDAĞI SICAK SU

YAPILIŞI

Öncelikle tavukları yıkayıp derilerini çıkaralım (ben derili sevmiyorum da) tencereye dizelim. Patatesleri elma dilimi dilimleyip tavukların üzerine koyalım. En üste doğranmış biber ve 4' bölmüş olduğumuz soğanları dizelim. Küçük bir tabak içinde sıvı yağ ve domates salçasını karıştırıp sıcak su ilavesi ile eritelim. Yemeğimizin üzerine döküp, tuzunu da ilave edip ocağa koyalım. Suyu kaynayana kadar yüksek daha sonra kısık ateşte pişirelim. Suyu az gelirse kaynamış su ilavesi yapabilirsiniz.
Yanına pirinç pilavı ve yoğurt ile akşam için güzel bir menü oluyor.
Deneyecek olanlara şimdiden afiyetler olsun


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık öpüyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık:)
bende sık sık yapıyorum güzel ve pratik oluyor :)
sevgiler..