14 Şubat 2011 Pazartesi

UNLU OMLET




Herkese güzel bir hafta diliyorum. Bugün Mevlid Kandili. Peygamber efendimizinin Doğum günü. Kandiliniz mübarek olsun. Bu arada Sevgililer Gününü de unutmamak lazım. Sevgililer gününüzde kutlu olsun.

Size pazar kahvaltıları için güzel bir omlet tarifi getirdim.
Aslında omletin tarifi olmaz. Herkes değişik şeklide yapar ama ben arşivimde bulunması için yazıyorum.

MALZEME
4 ADET YUMURTA
1 YEMEK KAŞIĞI UN
1 ÇAY KAŞIĞI TUZ
1 ÇAY BARDAĞI KAŞAR PEYNİR RENDESİ
1 ÇAY KAŞIĞI KEKİK
SIVI YAĞ


YAPILIŞI

Yumurta ve un çırpılır. İçine tuz,peynir ve kekik eklenerek tekrar çırpılır ve yağ ile ısıtılmış tavada pişirilir.

Bu omlet çok güzel kabarıyor fakat hemen yenmez ise kabarıklığı sönüyor. O yüzden ben herkes sofraya oturmadan önce yapıp hemem servis yapıyorum; limonla ve pul biber ile yemeği seviyorum. Sanki balık yiyormuş gibi oluyor. Balığı pek sevmesem de :))

Deneyecek olanlar şimdiden afiyet olsun.



4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim ellerine sağlık.Benim oğlanlarda bayılır krepe öpüyorum.

ebru dedi ki...

abla ellerine sağlık.

bende seviyorum güzel oluyor içinde peynirle beraber...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık canım
mutlu haftalar
sevgiler

Kübra dedi ki...

Ebrucum ellerine sağlık, eminim çok lezzetli olduğuna, sevgiler