11 Nisan 2012 Çarşamba

MANTARLI TAVUK SOTE


İyi akşamlar efendim. Bir günü daha bitirdik. Bugün çok yoruldum. Eve gitme saati bir an önce gelsin diye bekliyorum. Neyse ki az kaldı.
Bugün sizlere pazar günü için yapmış olduğum mantarlı tavuk sotenin tarifini vermek istiyorum. Tek olarak fotoğrafını çekemedim.
Pazar günü menümüzde

Naneli şehriye çorbası,
Mantarlı tavuk sote
Şehriyeli pilav
ve  Yemek Vakti Aylinim de gördüğüm günden beri yapmak istediğim patates püreli ıspanak graten vardı.
Gelelim tavuk soteyi ben nasıl yapmışım.

MALZEMELER

2 ADET TAVUK GÖĞSÜ
YARIM KİLO MANTAR
1 ADET KIRMIZI BİBER
1 ADET YEŞİL BİBER
1 ADET SOĞAN
1 KASE DOMATES SOSU (BEN TAT DOĞRANMIŞ DOMATES KULLANIYORUM)

YAPILIŞI

Öncelikle tüm malzemeleri doğrayalım. Soğanı tencere alıp kavuralım. İçine kırmızı ve yeşil biberi ekleyip kavurmaya devam edelim. Kavrulan sebzelerin içine kuşbaşı olarak doğradığımız tavukları ekleyelim.10-15 dakika kadar pişirelim. Pişen tavuğun içine mantarları da ekleyip saldığı suyunu çekene kadar pişirmeye devam edelim. En son domates sosumuzu ve tuzunu ekleyip biraz daha pişirerek, servis yapalım.
Bizim evde çok sevilerek yenir. Özellikle oğlum çok sever.
Deneyecek olanlara şimdiden afiyetler olsun.




5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım harika görünüyor...
ellerine sağlık...
tamda şimdi karnım acıktı :))
kocaman sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım benim..nefis bir tabak olmuş..çok öptüm..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mantarla tavuğu çok yakıştırırım. ellerine sağlık canım.

mutfagabuyrun dedi ki...

mantar yemiyorum ama sunum çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK
:)