16 Ağustos 2010 Pazartesi

YUVAYA DÖNÜŞ VE İFTAR SOFRAM

Herkese güzel bir hafta diliyorum. Blogumu güncellemeyeli neredeyse 2 aya yakın bir zaman olacak. Ama hayatımızdaki bazı telaşlar bizleri çok sevdiğimiz uğraşları yapmaktan alıkoyar ya; bende de aynen böyle oldu. Ailecek zor günler geçiyoruz. Eşimle beraber canla başla çalışıp ortalığı düzeltmek için uğraşıyoruz. Eşim benden daha güçlü. Ben hemen pes ediyorum. Ama, Allahım çok büyük mutlaka herşeye bir gün düzelecek. Önemli olan sabretmek de bazen ben onu yapamıyorum. Neyse sizinde canınızı daha fazla sıkmayayım.
Dört gözle beklediğimiz 11 ayın sultanı Ramazan-ı Şerif geldi. Hem de 6.günü bile bitti. Ne olacak sayılı gün hemen gelip geçiyor. Herkesin Ramazanları mübarek olsun. Allahım tüm dualarımızı kabul etsin.
Denizli o kadar sıcak ki; klimaların bile faydası olmuyor. Akşamları ailecek evin içinde oda oda geziyoruz. Nerede serin bir yer bulduk orada uyuyup kalıyoruz.
Hafta içi, iftar saatine yakın eve geldiğim için hemen sofrayı kurmak zorunda kalıyoruz. Sadece pazar günleri özenerek sofra hazırlayabiliyorum.
Bu pazar günü eşim iftara davetliydim. Oğlum da babaannesi ile iftar çadırına gitti. (çok merak ediyordu, babaannesi de götürdü .:)))
Bizde kızımla ikimiz başbaşa iftarımızı açtık.
Menümüz pek kabarık değil ama fikir olması açısında yazıyorum.

MENÜMÜZ:
KAŞAR PEYNİRLİ UN ÇORBASI (YA DA YALANCI DOMATES ÇORBASI:)
ŞEHRİYELİ PİLAV
ET SOTE
ZEYTİNYAĞLI BİBER DOLMASI
YAZ TURŞUSU
ÜSTÜ REYHANLI BUZ GİBİ CACIK (SADECE BU BİLE OLSA YETER İNSANA DEĞİL Mİ?)
TATLI OLARAK DA
ŞEFTALİ PELTELİ TAVUK GÖĞSÜ
Tarifi olmayanların tarifleri en kısa sürede eklenecektir.
İnşallah ben de hergüne bir tarif kampanyasına uyabilirim.
Hergün olmasa bile en azından 2 günde bir tarif ekleyeilirsem. Ah ne güzel olur :))

ebru dedi ki...

ablacım hoşgeldin.bende geleli 2 hafta falan oldu. Umarım bütün dert vesıkıntıların bir an önce biter ramazan şerifin hürmetine hayırlı ramazanlar.. öpüyorum...

sarımutfak-hande dedi ki...

hoşgeldin canım burasıda sıcak sırf orası değil yandık kavrulduk valla
menü güzelmiş ellerine sağlık
hayırlı ramazanlar

YeMeK vAkTi dedi ki...

Hoşgeldin vallahi İstanbulda yanıyor:)

Menü 2 kişi için gayet kabarık bence ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Canımmm hoşgeldin tüm ülke yanıyor.
Rabbim mübarek günlerde yardımcımız
olsun.Sıkıntılar aşılır yeterki sağ
lık olsun öpüyorum...

Narince dedi ki...

Umarım telaşeler kolaylıkla hallolur, huzurlu, sağlıklı günler gelir.
sevgiyle...

anneanneninemekleri dedi ki...

Hepsi çok güzel görünüyor.İnşallah tüm sıkıntılarınız en kısa zamanda sabun köpüğü gibi kaybolur.Hayırlı ramazanlar.

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim.sıkıntınız her ne ise dilerim Rabbim en kısa zamanda sizi feraha çıkarsın..masa ve menü çok güzel ellerine sağlık..sevgiler..hayırlı ramazanlar

hdidem95 dedi ki...

bitanem sen nerelerdesin ya özlettin kendini böle uzatmak yok artık arayı:) prensesinle başbaşa süper lezzetler eh daha ne olsun afiyetler olsun canım benim öptüm sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine emeklerinize saglik nefis tatlar güzel lezletler hazirlamissiniz.Sevgiler canim hayirli ramazanlar.