17 Mayıs 2010 Pazartesi

EN SEVİMLİ BLOG ÖDÜLÜM


Herkese güzel,sağlıklı,neşeli ve bol kazançlı bir hafta diliyorum.
Malum anneler günü geçti.Ben en son anneler gününde annemle neler yaptığımı yazacaktım fakat işlerim yoğunluğundan fırsat bulup yazamadım. Neyse şimdi anlatayım.
Bir problem çıkmadan anneme gittim; anneler gününü kutladım. (bu arada kuzenim bana çok şık bir bluz almış.Buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum.) Ama heves ettiğim gibi bir sofra kuramadık. Annemin aniden habersiz misafirleri geldi. Bizim hesaplar alt üst oldu. Gene de hep beraber güzel bir gün geçirdik.
Sevgili adaşım ve çok sevdiğim kardeşim Ebrucum (ebruliyemektarifleri.blogspot.com) beni En sevimli blog ödülüne layık görmüş. Kendisine çok çok teşekkür ediyorum.

Bu ödülün kuralları:
1.- Bu ödülü 10 tatlı blogera gönderin.
2.-Bu ödülle ilgil bir post yazın, fotoyu ve ödülün gönderini yazın
3.- Ödülünüzü bloga koyun ve ödüllendirdiklerinizi bilgilendirin.

Ben bu ödül için blog ayrımı yapmak istemiyorum. Takip ettiğim tüm bloglar benim için en sevimli blog. Ödülümü beni izleyen bütün arkadaşlarıma armağan ediyorum.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim tebrik ederim yalnız
bak etiketini yazmamışsın:))Blog ödüllerim Mutlu haftalar öpüyorum..

ebru dedi ki...

Ablacım teşekkür ederim. Bu konu ile ilgili bir mail attım sana zaten.:)
Ben bu işi öğrenene kadar benden çok çekiceksin. :))

Damak Tadı dedi ki...

Tebrikler sevgili Ebru!

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

ödülünü tebrik ederim canım
her zaman beklerim ziyaretlerini

Sevil Şahin dedi ki...

işte ebrudan gelebilecek en güzel yanıt harikasın tatlım benim kocaman öperim seni şeker kız..

Narince dedi ki...

Sevimli ayıcık ne yakışmış buraya, mutlu pazarlar!

hdidem95 dedi ki...

kutlu olsun ödülün bitanesi mutlu pazarlar diliyorum öptüm sevgiler

Narince dedi ki...

Sınavda size de başarılar. Ayy bir geçsin artık, gücüm kalmadı.

birsence dedi ki...

canım tebrik ederim...zaten senin gibi tatlıya bu ödül verilebilirdi...