4 Eylül 2012 Salı

MOZAİK PASTA





Herkese merhabalar. Blogumla aramızdaki buzları çözme zamanı geldi ve hatta geçti. Artık daha sık güncelleme zamanı. Mevsimlerden sonbahar. Dışarısı sıcak ama gene de güzel hafif bir esinti var. Ben sonbaharı severim. Akşam üzeri esintisi ile parkta oturmayı, rüzgarın sesini dinlemeyi.
Aslında ben yaz çocuğuyum ama sonbahar benim için özeldir.
Size yaz boyunca sık sık yaptığım mozaik pastasını getirdim.
Bu tarifi Sevgili Sarı Mutfak Hande de görmüştüm.
Bütün bir yaz dolabımızdan eksik olmadı.

MALZEMELER

1 PAKET BİTTER ÇİKOLATALI PUDİNG
2,5 SU BARDAĞI SÜT
1 PAKET BİSKÜVİ
1 ÇAY BARDAĞI CEVİZ İÇİ
1  ÇAY BARDAĞI DAMLA ÇİKOLATA

YAPILIŞI

Pudingi 2,5 su bardağı süt ile arkasındaki  tarife göre pişiriyoruz. Pişen pudingi ara sıra karıştırarak üzeri kabuk tutmadan soğutuyoruz. Bisküvileri iyice un haline getirmeden ufalıyoruz. Soğuyan pudingin içine bisküvileri, ceviz içini, damla çikolatayı ekleyerek karıştırıyoruz ve silikon kalıba dökerek donduruyoruz. Servisten 5 dakika önce buzluktan alarak bekletiyoruz. Kesilecek kıvama geldiği zaman dilimleyerek servis yapıyoruz.
Bizim evin favori pastası diyebilirim. Deneyecek olanlara şimdiden afiyetler olsun.









3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis olmuş öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok severim mozaik pastayı.
Ellerine sağlık canım.

nevininyemekleri dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık.