5 Haziran 2009 Cuma

PATATES SALATASI


Arkadaşlar herkese merhaba. Tam öğle vakti karnı acıkanlara güzel bir salata tarifi getirdim. Fazla vaktim olmadığı için hemen tarifi yazıp kaçacağım. Şu an işyerindeyim. Evde de pc bozuldu. Servise gitti. Bu yüzden sizleri ziyarete gelemiyorum. Ama bunu en kısa sürede telafi edeceğim.
Sadece malzemeleri vereceğim. Siz evdeki malzeme miktarına göre kendiniz ayarlayabilirsiniz.

MALZEMELER
PATATES
SALATALIK
YOĞURT
MAYoNEZ
SIVIYAĞ
LİMON
TUZ
Patatesleri haşlayıp içine sıvıyağ, limon ve tuzunı katıp eziyoruz. Salatalıkları kabukları ile beraber rendeleyoruz. Yoğurt ve mayonezi bir kapta karıştırıp patateslerle karıştırp servis tabağına alıyoruz. Üzerini istediğimiz gibi süsleyebiliriz. Ben nane, toz kırmızı biber ve isotla süsledim. Güzel ve değişik bir salata oluyor. Tam yaz günleri için.

6 yorum:

müjde dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Bizim evde de çok sevilir.

ebru dedi ki...

Teşekkür ederim Müjdecim.Patates sevilmeyen ev var mı acaba? :))

SEVİL dedi ki...

TATLIM ELLERİNE SAGLIK
NEFİS GÖRÜNÜYORR
SEVGİLER

ebru dedi ki...

Sevilcim yorumun ve ziyaretin için çok teşekkür ederim.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ebru'cum ellerine sağlık, ben de yaparım bu salatayı, nefis olur..

Kübra dedi ki...

Ebrucum ellerine sağlık, patatesle yapılan herşey çok güzel oluyor.
Sevgiler.