12 Kasım 2008 Çarşamba

PATATES SALATASI




2-3 gündür üzerimde bir kırıklık ve halsizlik var.Grip başlangıcı herhalde.Gündüzleri iş yerinde eve gidince yapacaklarımın planını yapıyorum fakat eve gidip yemek yiyince canım hiç bir şey yapmak istemiyor.Daha doğrusu halim olmuyor.Sadece oturup dinlenmek veya uyumak istiyorum.Ama bazen bunu da yapamıyorum.Çünkü evde beni bekleyen 2 tane çocuk ve ev işleri var. Bu halsizlik ve isteksizlikten dolayı blogumu bile güncelleyemedim.


Bu salata geçen akşam ki yemeğin yanına çeşit olsun diye yapıldı.


Eşim ve çocuklar patatesi çok severler. Hatta her pazar günü kahvaltı menüsü için patatesli bir şeyler isterler.


Tarif için ölçü vermiycem.Ben göz kararı yaptım.Sadece kulladıklarımı yazıcam.




MALZEME:


PATATES


HAVUÇ


MAYDANOZ


DOMATES


TAZE SOĞAN


MISIR


LİMON,YAĞ.TUZ,NAR EKŞİSİ


Patatesleri haşladım.(ben patatesleri düdüklüde haşlıyorum.Daha kısa süre de haşlanıyor.Tavsiye ederim.) onları doğradım.Üzerine maydanozu, yeşil soğanı ve domatesi koydum.Havucu rendeleyip üzerine ekledim.En son mısırları da koyup; sosunu döktüm.Sos: bir kasede limon suyu,tuz,zeytinyağı ve nar ekşisini karıştırdım.Sosunu döktükten sonra yarım saat kadar beklettim.Çünkü salata beklediği zaman sosu daha iyi çekiyor.


2 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

CANIM SALATA NEFİS GÖRÜNÜYOR.
OLSADA YESEM.
YADA KALKIP HEMEN HAŞLASAM.
ELELRİNE SAĞLIK KIZIM GÖRMESİN HEMEN DÜRTÜKLEMEYE BAŞLARDI..KALK YAP DİYE:))
ANAM HAMİLE KADIN :))) GİBİ AŞERİYOR SANKİ GÖRDÜĞÜ HER ŞEYİ İSTİYOR HEHE HE:))

Adsız dedi ki...

Abla valla mısır ve havuçlarla süper görünüo ya.Bundan da istiom ona göreBi de yanında çay:)