1 Kasım 2014 Cumartesi

TARÇINLI MİNİK KURABİYE



İyi akşamlar efendim. Yarın pazar, herkese güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sizlere lezzet mi lezzetli bir kurabiye getirdim.
Pazar günkü kahve keyfinize eşlik etsin diye.

MALZEMELER

1 PAKET MARGARİN
1 SU BARDAĞI SIVI YAĞ
1 ADET YUMURTA
1 SU BARDAĞI PUDRA ŞEKERİ
2 SU BARDAĞI MISIR NİŞASTASI
1 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET VANİLYA
ALDIĞI KADAR UN

ÜZERİ İÇİN
2 YEMEK KAŞIĞI PUDRA ŞEKERİ
2 YEMEK KAŞIĞI TARÇIN

YAPILIŞI

Margarin, sıvı yağ, pudra şekeri bir kap içinde karıştırılır. Nişasta, kabartma tozu ve vanilya eklenerek yoğrulur. Kontrollü olarak un ilavesi ile kulak memesi kıvamında bir hamur yoğrulur. Hamurdan küçük parçalar alınarak yuvarlanır ve yağılı kağıt serili tepsiye dizilir.
Önceden ısıtılmış 180*'lik fırında 15 dakika kadar pişirilir.
Pişen kurabiyelerin üzerine pudra şekeri-tarçın karışımından bolca dökülür.
Bu kurabiyeleri mutfakta masanın üzerine koyun. Girip çıkarken ağzınız birer tane atın. 
Deneyecek olanlara şimdiden afiyetler olsun. 

4 yorum:

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık harika minik kurabiyeler olmuş

nazonunyemektarifleri dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım, nefis görünüyorlar....sevgilerimi bırakıp sizi takibe aldım...

Unknown dedi ki...

Ben buna bayıldım çok güzel görünüyor sevgiler

nergis mevsimi dedi ki...

Kurabiyelerin minik minik olması her zaman tercih sebebi, çayın yanında bir iki tanesi yeterli olabiliyor çoğu zaman :) Sevgiler.